Jamuan Raya...




Pada hari Sabtu yang lepas...10 Oktober 2009 bersamaan 21 Syawal 1430H aku dan isteri bekerjasama mengadakan majlis rumah terbuka atau dalam bahasa org puteh...Open House. Menu utama Nasi Special berlauk ayam masak tomato. Menu sampingan... puding,buah tembikai ( tanpa biji ), karipap dan kueh kueh raya yang ditaja oleh rakan rakan. Majlis bermula seawal jam 11.30 am hingga la pukul 6.00 pm. Oleh kerana penat sangat layan tetamu..lupa pulak nak ambil gambor buat bukti kat Pak BelalangDewa.. bukan apa..dia bukan percaya sangat dgn cerita aku nie... aku pun serupa jugak...bukan percaya sangat dengan dengan cerita cerita dia..
Untuk membuktikan aku tak tipu atau saja reka cerita..aku sempat la ambil 3 keping gambar selepas selesai majlis... aku kena pulangkan balik kerusi meja yang aku pinjam daripada Persatuan Penduduk Taman Desa Indah..

0 comments: